Kuten varmaan olette huomanneet, Petäjäpuroista ei ole pitkään aikaan kuulunut hiiskahdustakaan. Voisin selitellä ummet ja lammet siitä kuinka koulussa on kiirettä ja minulla on myös muuta elämää ja plaaplaaplaa, mutta suurin syy hiljaiselolle on se, että olen aivan umpikyllästynyt Petäjäpuroihin. Olen pelannut perheellä jo yli puolitoista vuotta, mikä on sinänsä minulle jo valtavan suuri saavutus, ja julkaissut perheen tarinaa netissä aika tarkkaan vuoden. Kyllä vähemmästäkin kyllästyy! :D Kuluneena aikana en ole tainnut pelata kuin ehkä yhdellä sellaisella perheellä, joka ei ole mitään sukua Petäjäpuroille.

Olen vannonut itselleni että pelaan Petäjäpurot ainakin kymmenenteen sukupolveen asti. Nyt jouduin kuitenkin tuottamaan pettymyksen sekä itselleni ett lukijoille, sillä en yksikertaisesti enää jaksa jaapata samalla perheellä. Minulla olisi vielä yhden osan verran kuvia ladattuna photobucketiin, mutta osan kirjoittaminen tuntuu aivan ylivoimaisen rankalta tervanjuonnilta. Tauko siis jatkuu ainakin toistaiseksi, ehkä jopa pysyvästi.

En tiedä vielä ovatko nämä Petäjäpurojen lopulliset hyvästit vai jatkanko vielä joskus. Jemmaan perheen naapurustoineen ja tallennuksineen ulkoiselle kovalevylle siltä varalta, että joskus vielä innostun jatkamaan. Nyt kuitenkin aion pelailla ihan rauhassa omaan tahtiini muilla perheillä ja kokeilla eri haasteita. En tee uutta blogia ainakaan ihan heti, mutta ehkä vielä joskus ;) Myös Petäjäpurojen blogi saa pysyä Vuodatuksen hellässä huomassa. Lupaan ilmoitella näkyvästi jos vielä joskus palaan blogosfääriin!

 

Pyydän anteeksi niiltä aktiivisimmilta lukijoiltani jotka ahkerasti seurasivat ja kommentoivat Petäjäpurojen kommelluksia ja odottivat jatkoa. Toivottavasti ymmärrätte tämän burn outini ettekä kiroa minua alimpaan manalaan :)

 

Oikein hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille! Toivottavasti vuosi 2013 on teille kaikille lempeä :)

 

-rutted